Онлайн-опитування наших ліцеїстів свідчить про те, що карантин викликає в дітей здебільшого негативні емоції, зокрема:
- сум (67%)
- самотність (59%)
- страх (43%)
- невизначеність (43%)
- гнів (34%)
- злість (27%)
- пригніченість (59%)
- роздратування (67%)
- тривогу (27%)


Проте майже кожен уміє знайти екологічний спосіб вираження негативних емоцій (без шкоди для себе та навколишнього світу): малювання, фотографування, гра на різних музичних інструментах , танці, спорт тощо.
Пам’ятаймо, що негативні емоції також дозволяють нам адаптуватись до життя (дослідження Д. Каванага).
У відповідях на питання, діти називають різні види діяльності, які допомагають їм відволікатись від негативних думок: читання книг, перегляд цікавих фільмів та відеороликів, прослуховування музики, ведення особистого блогу, допомога батькам по господарству, вивчення іноземних мов, сон, приготування смаколиків для близьких (та спільні обіди, вечері).
Ліцеїсти пам’ятають, що зараз не канікули, тому приділяють увагу і навчанню, виконуючи завдання вчителів. У середньому витрачають на дистанційне навчання 3-5 годин.
Рекомендація дня: «Будьте чесними зі своїми емоціями! Зупиніться. Відчувайте, чого ви хочете зараз і чого вам не вистачає! Це так зване повернення у ситуацію «тут і тепер».
Будьте здоровими та бережіть себе!
